Fraflytning er noget af det sidste. man som virksomhed tænker på, når lejeaftalen på drømmekontoret netop er underskrevet. Men hos RIGHTSIZE ved vi, at det er en rigtig god investering at indtage det nye kontor med en professionel indflytningsrapport under armen.
Det kan mange af vores kunder skrive under på. Vores detaljerede indflytningsrapporter har nemlig sparet mange virksomheder for uventede, unødige udgifter og juridiske slagsmål med udlejer efterfølgende.
Vores indflytningsrapporter er udarbejdet efter alle de gængse standarder i markedet og sikrer jer bedst muligt ved fraflytning.
RIGHTSIZES INDFLYTNINGSRAPPORT INDEHOLDER BL.A. FØLGENDE:
Fysisk tilstedeværelse ved nøgleoverdragelse til lejemålet. Gennemgang med udlejer, sikring af korrekt overdragelse jf. lejekontrakten, aflæsning af diverse målere etc.
Indenfor de første 14 dage fra overdragelse foretages fotodokumentation og registrering af lejemålsstanden med henholdsvis billeder, beskrivelser og placering på plantegning.
Grundig registrering af på fejl og mangler jf. overtagelsesstanden i lejekontrakten samt professionel vurdering af den generelle stand af lejemålet.
Test af alle kontorets basale funktioner (døre, vinduer, kontakter, toiletter, vandhaner, skuffer, skabe, etc.).
Dialog og forhandling omkring udbedringer af mangler ved overtagelse og sikring af udbedringer indenfor rimelig tid eller jf. aftalte i lejekontrakten.
Samling af al relevant information og dokumentation i en indflytningsrapport.
Gennemgang af tekniske installationer i samarbejde med ekstern, fagkompetent partner.
Der tilbydes altså en sikring af korrekt overdragelse fra udlejer, omfattende fotodokumentation af standen på lejemålet. Der dokumenteres ligeledes hvilke punkter, der bør udbedres af udlejer og indenfor hvilken tidsramme samt hvilke punkter der blot bør registreres, så der ikke hæftes for dette ved fraflytning.
HVORFOR ER EN INDFLYTNINGSRAPPORT VIGTIG?
I indflytningsrapporten ligger bl.a. en detaljeret dokumentation af standen på lejemålet ved indflytningen via lister og fotodokumentation. Vi dokumenterer naturligvis også de punkter, udlejer bør udbedre, og indenfor hvilken tidsramme og prioritering. Alt sammen for at sikre, at I ikke hæfter for mangler ved fraflytning og at overdragelsen fra udlejer sker korrekt.
For jer som står på tærsklen til det nye kontor og er ivrige efter at komme på plads, betyder det, at I også sparer intern tid på rapportering i jeres virksomhed.
Det tager RIGHTSIZE sig nemlig af. Dertil kommer, at I potentielt sparer store summer på udbedringer af skader – både ved indflytning og fraflytning – netop fordi der er styr på dokumentationen.
Du er velkommen til at kontakte Anna Laursen på 3029 6614 eller på mail: al@rightsize.dk hvis du vil høre nærmere om indflytningsrapporten.
RIGHTSIZE anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik, målrette indholdet og rette henvendelse herefter.
Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies.
Se vores for mere information.
Senest ajourført 13. august 2019
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold eller hvis du benytter en kontaktformular.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på. I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer og e-mail.
PRIVATLIVSPOLITIK
Udgiver
RIGHTSIZE ApS
Sankt Gertruds Stræde 5,4. sal
1129 København K
CVR: 35417427
Hjemmesiden anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik og målrette indholdet herefter. Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Du kan til enhver tid ændre dine cookieindstillinger i din browser. Læs mere om cookies på Erhvervsstyrelsens hjemmeside: https://erhvervsstyrelsen.dk/cookies
Dataindsamling
Personoplysninger
Personoplysninger er alle slags informationer, der kan henføres til en person. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række af disse informationer samt når du: Tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil modtage et uforpligtende tilbud fra os gennem kontaktformularen eller deltager i vores undersøgelser.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID, tekniske oplysninger om din computer, tablet eller telefon, din IP-adresse, geografisk placering (Land og byområde), samt hvilke sider du klikker på. Dette sker kun så længe du er på vores hjemmeside.
Kontaktformularer
Når du benytter vores kontaktformularer på hjemmesiden, lagres disse henvendelser samt sendes til vores mailsystem, for at vi kan besvare dine spørgsmål.
Kontaktformularerne benyttes ikke til markedsføring, tilmelding til nyhedsbreve eller lign. uden du efterspørger dette og din data videresendes ikke uden for organisationen, uden at det er relevant for emnet, samt har din fulde godkendelse.
Analyse redskaber
For at kunne give os den bedste indsigt og sammenligning af data for vores hjemmeside bruger vi følgende analyse redskaber, som tager udgangspunkt i ovenstående anonyme data: Google Analytics, Facebook Pixels og Google Tag Manager.
Du har til enhver tid ret til ikke at blive inkluderet i vores analyser – dog sætter vi pris på, at du hjælper os med at gøre vores hjemmeside bedre, så vi kan forstå, hvad og hvor vi skal fokusere vores indsats.
Dataopbevaring
Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.
Ved databrud vil alle vores registrerede brugere bliver kontaktet inden for 72 timer med besked om, hvilke data der er gået tabt, samt en vejledning til hvad de skal gøre ved det. Vores første prioritet i en sådan situation er at få lukket sikkerhedshullet for at skabe mindst muligt data-tab for brugerne.
Databeskyttelse
Vi sætter pris på din data, ligesom vi gør med vores egen, så vi beskytter vores (og din) data med følgende initiativer, som vi til enhver tid holder opdateret: SSL Kryptering, Firewall, To-faktor Godkendelse, Uddannelse af personale, Password styrke godkendelse mm.
Dataopbevaringslængde
Hvis du skriver og indsender data til hjemmesiden i form af kontaktformularer, vil disse blive opbevaret i vores mailsystem på ubestemt tid for at kunne henvise til tidligere aftaler og kommentarer fra disse.
Analytiske data arkiveres i ubestemt tid for at kunne se og følge vores online vækst samt forbedre vores aktivitet. Vores kundekøbsarkiver arkiveres ud fra gældende dansk lovning.
Oplysninger indsamlet med analyseformål, opbevares i Google Analytics i op til 26 måneder, hvorefter de automatisk slettes.
Datarettigheder
Eksport og sletning af data
Du har ret til indsigt i den data, vi opbevarer om dig. Du kan bede om at få eksporteret en fil med de personlige data, vi har liggende, heriblandt alt data du har givet os.
Du kan også bede om, at vi sletter alle personlige data. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde.
Kontakt den dataansvarlige via e-mail eller telefon angivet øverst på denne side.