SØGNING OG KVALIFICERINGSådan får du adgang til
byens ”hemmelige” lejemål.
Hos RIGHTSIZE har vi en unik indsigt i alt det, der afgør succesen for vores kunders nye kontorlejemål. Dette har vi flere eksempler på under Reference menuen.
Vi har stor erfaring med kunsten at finde de helt rigtige, nye kontormuligheder. Både i det synlige marked, men også i vores egen off-market database, hvor vi har omkring 500.000 hemmelige m2 til rådighed.
RIGHTSIZE har med andre ord en unik indsigt i lejemarkedet. Ikke bare det synlige, som alle kan tilgå, men også ift. de lejemål, der endnu ikke er frigivet på markedet. Og med vores solide markedskendskab og netværk sikrer vi de helt optimale muligheder for at vores kunder finder det rigtige kontor.
VI HJÆLPER MED ALT OMKRING SØGNING OG KVALIFICERING, HERUNDER:
Udarbejdelse af søgebrev, hvor vi undersøger det officielle og uofficielle marked via vores store netværk.
Overblik og sammenligning af lejemålene i forhold til økonomi og muligheder via benchmarks og balance scorecards.
Udvælgelse af 5-6 relevante lejemål til yderligere kvalificering, besigtigelse og dialog med udlejer.
Beslutningsmøde med benchmarks efter besigtigelse angående udvælgelse af 1-2 lejemål.
Genbesigtigelse af udvalgte lejemål på samme dag forud for forhandling.
HVORDAN ER OFF-MARKET RELEVANT FOR MIG?
Muligheden for at udvide din søgning med kontorlokaler, der reelt ikke er på markedet endnu, kan ofte være en uvurderlig hjælp for virksomheder, der er på jagt efter nye lokaler eller noget helt specielt. Ikke mindst RIGHTSIZE indsigt i off-market udvider mulighederne markant for vores kunder, som får en oplagt fordel via et større og mere repræsentativt udsnit af markedet. RIGHTSIZEs off-market database indeholder alle typer lejemål, store som små.
Overalt i markedet oplever vi, at virksomheder er i gang med at gentænke deres kontormiljø. Typisk for at øge fleksibiliteten for medarbejderne og styrke samspillet med de virtuelle samarbejdsformer, som for alvor har vundet indpas.
Men det er ofte særdeles udfordrende for virksomheder at overskue og navigere i den nye virkelighed på kontormarkedet, og få et overblik over de reelle muligheder, der kan være. Eksempelvis om man kan optimere det eksisterende kontor, eller om man skal finde nye rammer.
RIGHTSIZE har en dyb indsigt i og erfaring med det københavnske ejendomsmarked, som vi afsøger dagligt. Derfor er vi i stand til at give vores kunder et indblik i markedet, som de aldrig selv ville kunne opnå. Og som noget helt unikt i det danske marked hjælper vi virksomheder med at skabe klarhed over alle drømme, kulturhensyn, behov, placering, økonomi, fysiske rammer og funktion for det nye kontor.
RIGHTSIZE anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik, målrette indholdet og rette henvendelse herefter.
Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies.
Se vores for mere information.
Senest ajourført 13. august 2019
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold eller hvis du benytter en kontaktformular.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på. I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer og e-mail.
PRIVATLIVSPOLITIK
Udgiver
RIGHTSIZE ApS
Sankt Gertruds Stræde 5,4. sal
1129 København K
CVR: 35417427
Hjemmesiden anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik og målrette indholdet herefter. Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Du kan til enhver tid ændre dine cookieindstillinger i din browser. Læs mere om cookies på Erhvervsstyrelsens hjemmeside: https://erhvervsstyrelsen.dk/cookies
Dataindsamling
Personoplysninger
Personoplysninger er alle slags informationer, der kan henføres til en person. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række af disse informationer samt når du: Tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil modtage et uforpligtende tilbud fra os gennem kontaktformularen eller deltager i vores undersøgelser.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID, tekniske oplysninger om din computer, tablet eller telefon, din IP-adresse, geografisk placering (Land og byområde), samt hvilke sider du klikker på. Dette sker kun så længe du er på vores hjemmeside.
Kontaktformularer
Når du benytter vores kontaktformularer på hjemmesiden, lagres disse henvendelser samt sendes til vores mailsystem, for at vi kan besvare dine spørgsmål.
Kontaktformularerne benyttes ikke til markedsføring, tilmelding til nyhedsbreve eller lign. uden du efterspørger dette og din data videresendes ikke uden for organisationen, uden at det er relevant for emnet, samt har din fulde godkendelse.
Analyse redskaber
For at kunne give os den bedste indsigt og sammenligning af data for vores hjemmeside bruger vi følgende analyse redskaber, som tager udgangspunkt i ovenstående anonyme data: Google Analytics, Facebook Pixels og Google Tag Manager.
Du har til enhver tid ret til ikke at blive inkluderet i vores analyser – dog sætter vi pris på, at du hjælper os med at gøre vores hjemmeside bedre, så vi kan forstå, hvad og hvor vi skal fokusere vores indsats.
Dataopbevaring
Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.
Ved databrud vil alle vores registrerede brugere bliver kontaktet inden for 72 timer med besked om, hvilke data der er gået tabt, samt en vejledning til hvad de skal gøre ved det. Vores første prioritet i en sådan situation er at få lukket sikkerhedshullet for at skabe mindst muligt data-tab for brugerne.
Databeskyttelse
Vi sætter pris på din data, ligesom vi gør med vores egen, så vi beskytter vores (og din) data med følgende initiativer, som vi til enhver tid holder opdateret: SSL Kryptering, Firewall, To-faktor Godkendelse, Uddannelse af personale, Password styrke godkendelse mm.
Dataopbevaringslængde
Hvis du skriver og indsender data til hjemmesiden i form af kontaktformularer, vil disse blive opbevaret i vores mailsystem på ubestemt tid for at kunne henvise til tidligere aftaler og kommentarer fra disse.
Analytiske data arkiveres i ubestemt tid for at kunne se og følge vores online vækst samt forbedre vores aktivitet. Vores kundekøbsarkiver arkiveres ud fra gældende dansk lovning.
Oplysninger indsamlet med analyseformål, opbevares i Google Analytics i op til 26 måneder, hvorefter de automatisk slettes.
Datarettigheder
Eksport og sletning af data
Du har ret til indsigt i den data, vi opbevarer om dig. Du kan bede om at få eksporteret en fil med de personlige data, vi har liggende, heriblandt alt data du har givet os.
Du kan også bede om, at vi sletter alle personlige data. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde.
Kontakt den dataansvarlige via e-mail eller telefon angivet øverst på denne side.