Ligesom der er fødekæder i naturen, er der også en slags økosystemer på det københavnske marked for erhvervslejemål.
Det er en naturlig og ret sjov mekanisme at følge på tæt hold. Gennem vores kunder og netværk ser vi, hvordan én virksomheds flytning betyder en rokade på de interessante og eftertragtede lejemål. Når én virksomhed flytter, rusker det op i resten af økosystemet. Total domino-effekt.
Synergi og inspiration
Ligesom i skak er rokaden et træk i spillet om de gode felter. På de gode erhvervslejemål køber man sig dels ind ind i et velindrettet lejemål, dels et miljø af dygtige virksomheder med inspirerende mennesker, som man kan spejle sig i. Det er akkurat, som når man køber bolig som privatperson. Man vil gerne bo sammen med nogen, man kan identificere sig med.
Den synergi, det giver at være i et inspirerende miljø med ligesindede, understøtter kontorets funktion som kultur-driver, der skaber ramme for vækst.
Mennesket i centrum
Med et attraktivt kontor i et spændende miljø har man reel indflydelse i forhold til at tiltrække de profiler, man søger til virksomheden. Og de rammer, der skabes på et kontor, er også med til at definere, hvor produktive medarbejderne er. Kendetegnet for de fremadstormende virksomheder, vi har arbejdet med, er, at mennesket er i centrum, og at kontoret er et sted, hvor det er fedt at bruge sin tid i virksomhedens tjeneste. Man kan snakke nok så meget økonomi og produkt, men intet team – intet grundlag for at lave et produkt, der kommer til at lette.
Rift om de gode lokaler
Kontoret kan altså være en accelerator til virksomhedens vækst, og det ved virksomhedslederne. Derfor er der rift om de gode lokaler i de gode miljøer. De kontorer, der nærmest i klynger huser spændende virksomheder, og hvor miljø og personligheder er det bærende, står ikke tomme: De ryger hurtigt til andre, der er i økosystemet.
Således har vi senest hjulpet Pleo på plads i et nyt kontor på Sortedam Dossering. Virksomheden flyttede ud af deres roof top-kontor hos Founders på Skelbækgade, der nu skal være rammen om Good Monday, der har haft så meget fart på, at de er vokset ud af de lokaler, de lejede af Tattoodo i Trikotagen på Islands Brygge. Her bor også Drive, der nu rykker ind i Hello Groups tidligere lokaler, efter Hello Group flyttede ind til Adelgade og blev til Hello Great Works …. Så nu er der rokade igen, og spørgsmålet er, hvem fra økosystemet, der er klar til at rykke ind i det kreative epicenter på Trikotagen.
RIGHTSIZE anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik, målrette indholdet og rette henvendelse herefter.
Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies.
Se vores for mere information.
Senest ajourført 13. august 2019
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold eller hvis du benytter en kontaktformular.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på. I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer og e-mail.
PRIVATLIVSPOLITIK
Udgiver
RIGHTSIZE ApS
Sankt Gertruds Stræde 5,4. sal
1129 København K
CVR: 35417427
Hjemmesiden anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik og målrette indholdet herefter. Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Du kan til enhver tid ændre dine cookieindstillinger i din browser. Læs mere om cookies på Erhvervsstyrelsens hjemmeside: https://erhvervsstyrelsen.dk/cookies
Dataindsamling
Personoplysninger
Personoplysninger er alle slags informationer, der kan henføres til en person. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række af disse informationer samt når du: Tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil modtage et uforpligtende tilbud fra os gennem kontaktformularen eller deltager i vores undersøgelser.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID, tekniske oplysninger om din computer, tablet eller telefon, din IP-adresse, geografisk placering (Land og byområde), samt hvilke sider du klikker på. Dette sker kun så længe du er på vores hjemmeside.
Kontaktformularer
Når du benytter vores kontaktformularer på hjemmesiden, lagres disse henvendelser samt sendes til vores mailsystem, for at vi kan besvare dine spørgsmål.
Kontaktformularerne benyttes ikke til markedsføring, tilmelding til nyhedsbreve eller lign. uden du efterspørger dette og din data videresendes ikke uden for organisationen, uden at det er relevant for emnet, samt har din fulde godkendelse.
Analyse redskaber
For at kunne give os den bedste indsigt og sammenligning af data for vores hjemmeside bruger vi følgende analyse redskaber, som tager udgangspunkt i ovenstående anonyme data: Google Analytics, Facebook Pixels og Google Tag Manager.
Du har til enhver tid ret til ikke at blive inkluderet i vores analyser – dog sætter vi pris på, at du hjælper os med at gøre vores hjemmeside bedre, så vi kan forstå, hvad og hvor vi skal fokusere vores indsats.
Dataopbevaring
Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.
Ved databrud vil alle vores registrerede brugere bliver kontaktet inden for 72 timer med besked om, hvilke data der er gået tabt, samt en vejledning til hvad de skal gøre ved det. Vores første prioritet i en sådan situation er at få lukket sikkerhedshullet for at skabe mindst muligt data-tab for brugerne.
Databeskyttelse
Vi sætter pris på din data, ligesom vi gør med vores egen, så vi beskytter vores (og din) data med følgende initiativer, som vi til enhver tid holder opdateret: SSL Kryptering, Firewall, To-faktor Godkendelse, Uddannelse af personale, Password styrke godkendelse mm.
Dataopbevaringslængde
Hvis du skriver og indsender data til hjemmesiden i form af kontaktformularer, vil disse blive opbevaret i vores mailsystem på ubestemt tid for at kunne henvise til tidligere aftaler og kommentarer fra disse.
Analytiske data arkiveres i ubestemt tid for at kunne se og følge vores online vækst samt forbedre vores aktivitet. Vores kundekøbsarkiver arkiveres ud fra gældende dansk lovning.
Oplysninger indsamlet med analyseformål, opbevares i Google Analytics i op til 26 måneder, hvorefter de automatisk slettes.
Datarettigheder
Eksport og sletning af data
Du har ret til indsigt i den data, vi opbevarer om dig. Du kan bede om at få eksporteret en fil med de personlige data, vi har liggende, heriblandt alt data du har givet os.
Du kan også bede om, at vi sletter alle personlige data. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde.
Kontakt den dataansvarlige via e-mail eller telefon angivet øverst på denne side.