Med WorkNavigationTM og SpaceProTM har det aldrig været nemmere og hurtigere at indsamle data.
Vi tilbyder en effektiv og præcis måde at indsamle og håndtere store mængder data – og ikke mindst at gøre den tilgængelig i et letforståeligt format. Vores interaktive arbejdsplads evaluering indbefatter:
Modulopbyggede og fleksible komponenter, der kan til passes og skræddersys til virksomhedens specifikke behov
At der lyttes omhyggeligt og at der stilles de rigtige spørgsmål
Et direkte link mellem adfærd, mobilitet og trivsel på den ene side, og de givne rummelige præmisser på den anden.
Høj deltagelsesgrad og optimal datanøjagtighed
Beskyttelse af fortrolige personlige oplysninger – vi er 100% afstemt med de gældende GDPR regler.
Analyse af data kan være komplekst og tidskrævende. Med vores brugervenlige og onlinetilgængelige dashboards, der giver øjeblikkelig indsigt, er de dage forbi.
Nu kan du trække specifikke elementer frem, kombinere dem med andre, og på den måde skabe overblik og drage konklusioner. Du kan udfordre den indsamlede data i interaktive workshops, hvor det bliver enklere at indgå i drøftelser når vi VED og ikke FORMODER hvad folk siger og mener.
Når du forstår medarbejdernes arbejdsstil og behov, kan du lægge en plan for hvordan de bedst understøttes og eliminere eventuelle forhindringerer, så alle kan deltage og
bidrage med deres fulde potentiale. Brug WorkNavigator™ indsigt i arbejdsrytmer, kultur eller blokeringer i miljøet til at drive de indgreb, der vil forbedre arbejdet. På baggrund af den individuelle arbejdsstil og mobilitetspræferencer, skaber du scenarier som SpacePro™ på få minutter kombinerer og genererer et smart, komplet og dynamisk pladsprogram til dit arbejdsmiljø.
Udfør din plan med assistance fra RIGHTSIZE – vores stadigt voksende økosystem af specialister er her for at hjælpe med at få arbejdet til at fungere for dig.
Det kræver gentagelse at gøre organisationer i stand til løbende at tilpasse arbejdspladser til individer i stadig udvikling. Ved blot at gentage trin 1 til 4 gør vi det muligt at bevare forståelsen for nutiden og sørge for at vi bedre og hurtigere kan tilpasse os en konstant udviklende fremtid.
Book os til et uforpligtende møde, hvor vi gennemgår potentielle gevinster ved at bruge WorkNavigatorTM og SpaceProTM.
Må vi lære lidt om dig?
RIGHTSIZE anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik, målrette indholdet og rette henvendelse herefter.
Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies.
Se vores for mere information.
Senest ajourført 13. august 2019
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold eller hvis du benytter en kontaktformular.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på. I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer og e-mail.
PRIVATLIVSPOLITIK
Udgiver
RIGHTSIZE ApS
Sankt Gertruds Stræde 5,4. sal
1129 København K
CVR: 35417427
Hjemmesiden anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik og målrette indholdet herefter. Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Du kan til enhver tid ændre dine cookieindstillinger i din browser. Læs mere om cookies på Erhvervsstyrelsens hjemmeside: https://erhvervsstyrelsen.dk/cookies
Dataindsamling
Personoplysninger
Personoplysninger er alle slags informationer, der kan henføres til en person. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række af disse informationer samt når du: Tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil modtage et uforpligtende tilbud fra os gennem kontaktformularen eller deltager i vores undersøgelser.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID, tekniske oplysninger om din computer, tablet eller telefon, din IP-adresse, geografisk placering (Land og byområde), samt hvilke sider du klikker på. Dette sker kun så længe du er på vores hjemmeside.
Kontaktformularer
Når du benytter vores kontaktformularer på hjemmesiden, lagres disse henvendelser samt sendes til vores mailsystem, for at vi kan besvare dine spørgsmål.
Kontaktformularerne benyttes ikke til markedsføring, tilmelding til nyhedsbreve eller lign. uden du efterspørger dette og din data videresendes ikke uden for organisationen, uden at det er relevant for emnet, samt har din fulde godkendelse.
Analyse redskaber
For at kunne give os den bedste indsigt og sammenligning af data for vores hjemmeside bruger vi følgende analyse redskaber, som tager udgangspunkt i ovenstående anonyme data: Google Analytics, Facebook Pixels og Google Tag Manager.
Du har til enhver tid ret til ikke at blive inkluderet i vores analyser – dog sætter vi pris på, at du hjælper os med at gøre vores hjemmeside bedre, så vi kan forstå, hvad og hvor vi skal fokusere vores indsats.
Dataopbevaring
Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.
Ved databrud vil alle vores registrerede brugere bliver kontaktet inden for 72 timer med besked om, hvilke data der er gået tabt, samt en vejledning til hvad de skal gøre ved det. Vores første prioritet i en sådan situation er at få lukket sikkerhedshullet for at skabe mindst muligt data-tab for brugerne.
Databeskyttelse
Vi sætter pris på din data, ligesom vi gør med vores egen, så vi beskytter vores (og din) data med følgende initiativer, som vi til enhver tid holder opdateret: SSL Kryptering, Firewall, To-faktor Godkendelse, Uddannelse af personale, Password styrke godkendelse mm.
Dataopbevaringslængde
Hvis du skriver og indsender data til hjemmesiden i form af kontaktformularer, vil disse blive opbevaret i vores mailsystem på ubestemt tid for at kunne henvise til tidligere aftaler og kommentarer fra disse.
Analytiske data arkiveres i ubestemt tid for at kunne se og følge vores online vækst samt forbedre vores aktivitet. Vores kundekøbsarkiver arkiveres ud fra gældende dansk lovning.
Oplysninger indsamlet med analyseformål, opbevares i Google Analytics i op til 26 måneder, hvorefter de automatisk slettes.
Datarettigheder
Eksport og sletning af data
Du har ret til indsigt i den data, vi opbevarer om dig. Du kan bede om at få eksporteret en fil med de personlige data, vi har liggende, heriblandt alt data du har givet os.
Du kan også bede om, at vi sletter alle personlige data. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde.
Kontakt den dataansvarlige via e-mail eller telefon angivet øverst på denne side.