Hos RIGHTSIZE ser vi lokaler i et strategisk perspektiv og som en aktiv “driver” til at understøtte virksomhedens strategi. Kontoret kan nemlig bruges til at vise jeres retning.
Hos RIGHTSIZE vil vi skabe værdi for virksomheden før, under og efter den forandringsproces, I skal igennem, hvis virksomheden skal finde nyt kontor eller optimere det nuværende.
For mange vidensvirksomheder manifesterer huslejen sig ofte som en meget stor procentdel af udgifterne. Som regel er det den største omkostning næstefter lønninger. Og det er derfor naturligt at have et økonomisk fokus, når der skal forhandles lejekontrakt. Flere og flere virksomheder har også indset, at der er mulighed for at stille spørgsmålstegn ved det eksisterende lejemål og de heraf forbundne omkostninger.
Godt kontor = høj produktivitet
Et andet perspektiv på økonomien i lokalerne er, at glade medarbejdere yder bedre. Folk, der har det godt på arbejdspladsen, tjener flere penge til den. Det er rimelig simpelt: Medarbejdernes velbefindende betyder meget for deres produktivitet.
Vi bruger ⅓ af livet på arbejdet, og RIGHTSIZEs fokus er at skabe gode vilkår for medarbejderne ved at finde de bedst mulige rammer til den pågældende virksomhed.
Tenant rep only
Fordi kontoret ikke bare er et tilfældigt opholdssted er det også vigtigt at have nogle rådgivere, der ser kontoret som forlængelsen af jeres virksomhed. Og nogle, der altid taler jeres sag – uafhængigt af markedsstrukturer og -interesser.
Det var på den baggrund, RIGHTSIZE opstod. Vi syntes, det danske marked for erhvervslejemål skulle have en seriøs og uafhængig rådgiver, der altid kun repræsenterer lejer. I udlandet har fænomenet eksisteret længe, og vi har også udenlandske virksomheder som kunder. De forventer at blive repræsenteret professionelt og uvildigt i forhold til deres erhvervslejemål i Danmark. På engelsk kalder man sådan nogle som os “tenant rep only”.
På dansk kalder vi os for uafhængige rådgivere, og vi er de eneste på det danske marked, der er helt uafhængige af udlejere. Vi har ingen dobbeltroller, når vi rådgiver store og små virksomheder om at finde nye lokaler eller genforhandle kontrakten på det eksisterende kontor.
RIGHTSIZE anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik, målrette indholdet og rette henvendelse herefter.
Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies.
Se vores for mere information.
Senest ajourført 13. august 2019
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold eller hvis du benytter en kontaktformular.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på. I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer og e-mail.
PRIVATLIVSPOLITIK
Udgiver
RIGHTSIZE ApS
Sankt Gertruds Stræde 5,4. sal
1129 København K
CVR: 35417427
Hjemmesiden anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik og målrette indholdet herefter. Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Du kan til enhver tid ændre dine cookieindstillinger i din browser. Læs mere om cookies på Erhvervsstyrelsens hjemmeside: https://erhvervsstyrelsen.dk/cookies
Dataindsamling
Personoplysninger
Personoplysninger er alle slags informationer, der kan henføres til en person. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række af disse informationer samt når du: Tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil modtage et uforpligtende tilbud fra os gennem kontaktformularen eller deltager i vores undersøgelser.
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID, tekniske oplysninger om din computer, tablet eller telefon, din IP-adresse, geografisk placering (Land og byområde), samt hvilke sider du klikker på. Dette sker kun så længe du er på vores hjemmeside.
Kontaktformularer
Når du benytter vores kontaktformularer på hjemmesiden, lagres disse henvendelser samt sendes til vores mailsystem, for at vi kan besvare dine spørgsmål.
Kontaktformularerne benyttes ikke til markedsføring, tilmelding til nyhedsbreve eller lign. uden du efterspørger dette og din data videresendes ikke uden for organisationen, uden at det er relevant for emnet, samt har din fulde godkendelse.
Analyse redskaber
For at kunne give os den bedste indsigt og sammenligning af data for vores hjemmeside bruger vi følgende analyse redskaber, som tager udgangspunkt i ovenstående anonyme data: Google Analytics, Facebook Pixels og Google Tag Manager.
Du har til enhver tid ret til ikke at blive inkluderet i vores analyser – dog sætter vi pris på, at du hjælper os med at gøre vores hjemmeside bedre, så vi kan forstå, hvad og hvor vi skal fokusere vores indsats.
Dataopbevaring
Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.
Ved databrud vil alle vores registrerede brugere bliver kontaktet inden for 72 timer med besked om, hvilke data der er gået tabt, samt en vejledning til hvad de skal gøre ved det. Vores første prioritet i en sådan situation er at få lukket sikkerhedshullet for at skabe mindst muligt data-tab for brugerne.
Databeskyttelse
Vi sætter pris på din data, ligesom vi gør med vores egen, så vi beskytter vores (og din) data med følgende initiativer, som vi til enhver tid holder opdateret: SSL Kryptering, Firewall, To-faktor Godkendelse, Uddannelse af personale, Password styrke godkendelse mm.
Dataopbevaringslængde
Hvis du skriver og indsender data til hjemmesiden i form af kontaktformularer, vil disse blive opbevaret i vores mailsystem på ubestemt tid for at kunne henvise til tidligere aftaler og kommentarer fra disse.
Analytiske data arkiveres i ubestemt tid for at kunne se og følge vores online vækst samt forbedre vores aktivitet. Vores kundekøbsarkiver arkiveres ud fra gældende dansk lovning.
Oplysninger indsamlet med analyseformål, opbevares i Google Analytics i op til 26 måneder, hvorefter de automatisk slettes.
Datarettigheder
Eksport og sletning af data
Du har ret til indsigt i den data, vi opbevarer om dig. Du kan bede om at få eksporteret en fil med de personlige data, vi har liggende, heriblandt alt data du har givet os.
Du kan også bede om, at vi sletter alle personlige data. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde.
Kontakt den dataansvarlige via e-mail eller telefon angivet øverst på denne side.